Ova stranica koristi kolačiće. Nastavkom pregleda stranice potvđujete da ste suglasni s našim korištenjem kolačića. Saznajte više ovdje »

Ažurirali smo naša Pravila zaštite osobnih podataka. Kliknite ovdje da biste ih pročitali.

Kako zablistati od vježbanja?

Print
how-exercise-glow

Pročišćavanje kroz znojenje

Dok vježbamo, pojačavamo dotok krvi u žive slojeve kože. Otvaranjem žlijezda znojnica možemo izbaciti i neke tvari koje začepljuju pore. No, izuzetno je važna dobra higijena poslije vježbanja. Svakako želimo što prije isprati prljavštinu, kako se naše pore opet ne bi začepile.

Zategnite mišiće

Kada nam je tijelo utegnuto, koža izgleda ljepše. Što su naši mišići utegnutiji, to zdravije i mladolikije ćemo izgledati od glave do pete. Svatko tko je ikada nosio steznik znat će o čemu govorim.

Zablistajte

Želite li kožu koja izgleda fantastično, vrijeme je za vježbanje. Ne može se poreći da koža poslije vježbanja blista zdravljem. Zanima vas zašto je tome tako? Kada se ubrza rad srca, u žive slojeve vaše kože dolazi krv puna kisika i hranjivih tvari.  U takvom slučaju poboljšava se cirkulacija, a to doprinosi izgledu vaše kože. Vaše tijelo počinje proizvoditi  više prirodnih ulja koja vašoj koži daju zdravi sjaj.

Manje stresa

Želite li pročistiti um i imati lijepu kožu, idite na dugu šetnju, vježbajte aerobik ili plivajte. Vježbanje je odlično za smanjenje stresa, a ako smanjite stres, to će se vidjeti na vašoj koži. Kada smo pod stresom, ne možemo izgledati dobro. A pronađete li vježbu u kojoj uživate, to će ublažiti stres.

Iako vježbanje može imati pozitivan učinak na vašu kožu, nekoliko upozorenja:

  • Ako vježbate na otvorenom, ne zaboravite kožu zaštititi od štetnih sunčevih zraka – prije vježbanja nanesite kremu sa zaštitnim faktorom.
  • Kod vježbanja pokrijte što više kože, a ako ne možete izbjeći vježbanje po najjačem suncu, potražite hladovinu.
  • Ovisno o tipu vježbi, ne zaboravite da je koža osjetljiva na trenje. Uska odjeća za vježbanje i znoj mogu izazvati iritacije kože. Izbjegavajte pretijesnu odjeću, a područja najviše sklona iritaciji zaštitite hidratantnom kremom ili puderom.
  • Ako ste se odlučili za plivanje, svakako se otuširajte odmah poslije plivanja. Klorirana i slana voda može dehidrirati kožu i kosu.

Napisala stručnjakinja za ljepotu, Jacquie Carter. Jacquie je direktorica za Prehranu izvana u Herbalifeu.



hr-HR | 14.12.2018. 5:45:35 | NAMP2HLASPX04