Ova stranica koristi kolačiće. Nastavkom pregleda stranice potvđujete da ste suglasni s našim korištenjem kolačića. Saznajte više ovdje »

Ažurirali smo naša Pravila zaštite osobnih podataka. Kliknite ovdje da biste ih pročitali.

Tri načina da nađete vremena za vježbanje

Print
workoutC

1. Budilicu namjestite da vas probudi 30 minuta ranije.

Možda se ovaj savjet ne čini posebnim, no složit ćete se da je potrebna velika motivacija da ne isključite alarm i nastavite spavati.

• Moj sljedeći savjet možda će vam se činiti ludim, no meni je pomoglo: Prvih nekoliko tjedana spavajte u udobnoj odjeći za vježbanje ili odjeću za vježbanje zajedno s tenisicama pripremite kraj kreveta. Kada se oglasi alarm, obucite čarape, obujte tenisice i počnite vježbati.
• Za početak je najpraktičnije ako vježbate kod kuće ili u neposrednoj blizini svog doma, jer nećete moći posegnuti za izgovorima oko odlaska u fitness ili putovanja. Možda ideja o trčanju po plaži zvuči privlačno, no vrlo je vjerojatno da nemate previše vremena, pa je najbolje da vježbanje obavite što je moguće brže.
• Kad vam se organizam počne navikavati na ranije buđenje, namjestite budilicu još deset minuta ranije, kako biste se prije odlaska stigli počešljati i oprati zube.

2. Spakirajte odjeću za vježbanje i ponesite je sa sobom na posao.

Ako jutro nije vaše omiljeno doba dana, postoji i plan B: brzo hodanje u stanci za ručak. Jednostavno to isplanirajte kao što biste planirali posjet zubaru ili frizeru. Nije li zanimljivo da ni u snu ne biste propustili šišanje, ali kada treba učiniti nešto za svoje zdravlje, to nam se ne čini tako važno, pa tjelesnu aktivnost nerijetko 'zaboravimo' ili olako odgađamo. 

• Ako pozovete kolegu ili kolegicu s posla da vam se pridruži, to će vas dodatno motivirati da ne preskačete vježbanje.

3. Vježbanje rasporedite na više kraćih segmenata.

Ako vam je preteško naći čitavih 30 minuta za vježbanje, pokušajte isplanirati tri ili više mini vježbanja. Sasvim je u redu ako tjelesnu aktivnost rasporedite tijekom čitavog dana.

• Ovaj je savjet naročito praktičan za majke s malom djecom, jer je veća vjerojatnost da ćete  naći nekoga da 10 minuta pripazi na vaše dijete dok se vi malo razgibate vježbanje.
• Ako radite u uredu i čitavo vrijeme sjedite, pokušajte odvojiti 10 minuta da se protegnete ili malo prohodate po uredu. Moguće je da ćete nakon toga imati više energije i bolju koncentraciju.

Ako tjelesnu aktivnost ne smatrate obvezom koju morate obaviti, već je uklopite u svoj način života, lakše ćete postići željene rezultate.

Kada sam odlučila da više neću nalaziti izgovore i našla vremena za vježbanje, brzo sam napredovala do mjere da sam bez problema počela redovito voziti sobni bicikl. A tjelesna aktivnost je postala nešto o čemu više nisam morala razmišljati, već sam to jednostavno svakodnevno činila. Čak sam počela dobivati komplimente zbog dodatne energije koju sam počela osjećati.

Napisala Samantha Clayton, AFAA, ISSA. Samantha je direktorica za edukaciju o fitnessu u Herbalifeu



hr-HR | 14.12.2018. 5:45:51 | NAMP2HLASPX04