Ova stranica koristi kolačiće. Nastavkom pregleda stranice potvđujete da ste suglasni s našim korištenjem kolačića. Saznajte više ovdje »

Ažurirali smo naša Pravila zaštite osobnih podataka. Kliknite ovdje da biste ih pročitali.

Razumjeti. Uspjeti. Održavati.

Print
maintain_conquer100x100

NEKA 2017. BUDE GODINA U KOJOJ ĆETE DOĆI DO CILJA I TAMO OSTATI.

Svakog 1. siječnja brojni ljudi širom svijeta počinju novu godinu puni motivacije za provođenje svojih odluka o promjeni. No, što se dogodi dva mjeseca kasnije? Mnogi od nas vrate se starim navikama i izgube iz vida ono što pokušavaju postići.

Neka to ove godine bude drugačije. Istraživanja su pokazala da je veća vjerojatnost da ćete se pridržavati plana ako imate nečiju podršku*, zato uključite svoje prijatelje – motivirajte se međusobno u trenucima kada počnete gubiti polet. Odaberite onaj oblik tjelesne aktivnosti u kojem uživate i vježbanje pretvorite u zabavu. Upišite se na tečaj kuhanja i dajte mašti na volju u pripremi zdravih obroka. Nagradite se. Postavite si realistične ciljeve i isplanirajte kako ćete ih ostvariti na zdrav način.

I ne zaboravite, vaš Herbalife Član tu je da priskoči u pomoć. Svi su oni prošli ono što vi prolazite i uspjeli su. Zamolite za savjet i objasnite što želite postići u godinu dana. Herbalife Član će sastaviti program prilagođen vama i vašim ciljevima.

NE OPTEREĆUJTE SE TEŽINOM
Suprotno onome što Vam pokazuje vaga, nije svaka težina jednaka. Vjerojatno ste čuli da su ‘mišići teži od masnog tkiva', no to još nije sve…

Kilogram masnog tkiva teži jednako kao i kilogram mišića – konačno, kilogram je kilogram! No, važno je koliko prostora oni zauzimaju u našem tijelu. Kilogram masnog tkiva zauzima više prostora u tijelu u  usporedbe s kilogramom mišića, koji su gušći i kompaktniji.

To konkretno znači da kada počnete vježbati i paziti na prehranu, počinjete gubiti masno tkivo i stvarati mišiće. Kako je dio težine koji je otpadao na masno tkivo sada preuzela mišićna masa, moguće je da neće biti promjene tjelesne težine ili da se ona čak i poveća.

Što to znači za Vas? Ako redovito vozite bicikl, vježbate ili dižete utege, nemojte paničariti zbog onoga što pokazuje vaga! Tako dugo dok je Vaša prehrana uravnotežena i kvalitetna i dok redovno vježbate, vjerojatno ćete poboljšavati svoj omjer mišićnog i masnog tkiva**. Dobro je brinuti o zdravlju i usvajati dobre navike, stoga se usredotočite na to kako se osjećate, a ne koliko kilograma imate.


ŠTO JE ZA VAS ‘ZDRAVO’?
Kada želimo odrediti svoju ‘idealnu’ težinu i procijeniti što bi mogla biti naša ‘zdrava težina’, mnogi će se poslužiti indeksom tjelesne mase (Body Mass Index - BMI). No, je li taj indeks zaista ono što mu ime govori?

Indeks tjelesne mase izračunava se iz visine i tjelesne težine i svrstava Vas u numeričku skalu podijeljenu u četiri kategorije, koje pokazuju je li Vaša tjelesna težina premala, normalna, prekomjerna ili se radi o pretilosti. BMI od 18-25 smatra se pokazateljem normalne tjelesne težine.

No, iako je BMI koristan za početnu procjenu, kod izračuna se ne uzima u obzir masno ili mišićno tkivo.

Ako promatramo samo visinu i težinu, to je kao da pročitamo samo pola priče, a onda nagađamo kakav joj je kraj. Drugim riječima, BMI možda nije uvijek najprikladniji pristup.



hr-HR | 14.12.2018. 5:46:44 | NAMP2HLASPX03