Ova stranica koristi kolačiće. Nastavkom pregleda stranice potvđujete da ste suglasni s našim korištenjem kolačića. Saznajte više ovdje »

Ažurirali smo naša Pravila zaštite osobnih podataka. Kliknite ovdje da biste ih pročitali.

Kako steći zdravu naviku održavanja tjelesne kondicije

Print
How_to_Create_Healthy_Fitness_Habits

Izađite iz kuće

Vježbanje u privlačnom vanjskom prostoru odličan je način da uživate u tjelesnoj aktivnosti. Često se desi da namjeravamo prošetati dvadesetak minuta, no ostanemo mnogo duže jer uživamo u okruženju. Različite ljude privlače različite stvari – neki uživaju u planinama i poljima, dok se drugi odlično osjećaju na prometnim gradskim ulicama. Važno je osvijestiti što vam je privlačno te prema tome osmisliti aktivnost.

Kreativnost u zatvorenom prostoru

Ako ne možete vježbati na otvorenom, tada vježbajte blizu prozora, kako biste mogli gledati kroz njega. Ako svoju motivaciju za intenzivnije vježbanje nalazite u gledanju drugih kako vježbaju, odaberite spravu za kardio vježbe s pogledom na ostatak fitness centra. Kod izvođenja sljedeće vježbe razmislite o tome kako ono što vidite utječe na vaš osjećaj energije.

Odaberite prostor za vježbanje

Ako namjeravate vježbati kod kuće, stavite prostirku za vježbanje na pod i tako si odredite prostor za vježbanje. Dobro je svakoga dana vježbati na istom mjestu u svom domu. Kad imate mjesto za vježbanje, moći ćete se usredotočiti i koncentrirati na samo vježbanje. Ako raščistite prostor oko prostirke za vježbanje, moći ćete se slobodno kretati, a prostor koji nije zakrčen stvarima može ublažiti općeniti osjećaj stresa.

Glazba za bolje raspoloženje

Glazba koju slušate dok vježbate može utjecati na vaše raspoloženje i na trud koji ulažete u vježbanje. Za teške vježbe kod kojih znate da trebate dodatnu motivaciju svakako odaberite svoje omiljene dinamične pjesme. Želite li vježbati postojanim ritom, može pomoći glazba koja nadahnjuje i ima odgovarajući ritam. Kod vježbi istezanja i joge polagana glazba može pomoći u ublažavanju stresa.

Pripremite si ukusan napitak za vježbanje

Usvojite dobru naviku da tijekom vježbanja pazite na hidrataciju. Pripremite si bočicu s omiljenim napitkom, kako biste se veselili vježbanju. Budite mudri pri odabiru napitka i nemojte pretjerivati sa šećerom i kalorijama. Možete, primjerice, odabrati napitak s elektrolitima koji se priprema s vodom i vašim omiljenim  voćem ili sportski napitak  s malo šećera.

Mirisi za bolje raspoloženje

Prilično sam sigurna da vam pri pomisli na vježbanje najprije padne na pamet miris znojnih čarapa i ustajali miris torbe s opremom za vježbanje. To vjerojatno nije najpoticajnije. Zato pripremite mirise koji vam podižu raspoloženje i energiju. Ako odaberete jedan miris koji ćete povezivati s vježbanjem, lakše ćete usvojiti zdravu naviku vježbanja. Primjerice, miris lavande vrlo je umirujuć i ugodan. Za smirenje uma prije joge savršen je miris lavande.

Ako vam treba nešto poticajno, miris metvice je dobar za podizanje energije. Ulje metvice nije skupo, a odlično je za trenutke kada se osjećate umornima. Limun ima poticajan i osvježavajuć miris, pa je odličan za vrijeme prije vježbanja

Pripremite lijepu hranu

Uložite vrijeme i trud da biste pripremili lijepe, šarene, vizualno privlačne obroke i međuobroke. Ako je, primjerice, vaša omiljena boja crvena, svojim međuobrocima dodajte papriku, jagode ili crvene jabuke i odmah će vam biti privlačniji. Uvijek se osjećamo sretnijima ako jedemo hranu koja lijepo izgleda, pa nas upravo zato često privlače lijepo ukrašeni kolači. Zdravija hrana, nažalost, često ne izgleda naročito poticajno, no s malo kreativnosti i truda možete pripremiti zdrave obroke koji izgledaju lijepo.

Samantha Clayton, AFAA, ISSA – Potpredsjednica, Globalni sport i fitness u Herbalifeu



hr-HR | 14.12.2018. 5:47:43 | NAMP2HLASPX03