Ova stranica koristi kolačiće. Nastavkom pregleda stranice potvđujete da ste suglasni s našim korištenjem kolačića. Saznajte više ovdje »

Ažurirali smo naša Pravila zaštite osobnih podataka. Kliknite ovdje da biste ih pročitali.

3 lagane vježbe u vodi

Print
3_low_impact_water_workouts

Veslanje na dasci

Veslanje u stojećem položaju na dasci kombinacija je vožnje kajaka i surfanja. Ovo je sport kojem najbrže raste popularnost. Mnogima je privlačan jer omogućava razgibavanje čitavog tijela. Uz praktički nikakav napor jača snagu trupa, kardio kondiciju, ravnotežu i fleksibilnost. Uz to je izuzetno zabavan.

Trup će vam biti izuzetno angažiran održavanjem ravnoteže, a pokreti veslanja razgibat će i ramena. Otpor vode na veslima pomoći će vam razviti mišićnu snagu. Veslanje na dasci idealno je za ljude svih starosnih skupina, bez obzira na kondiciju, a za razliku od surfanja, za ovu vježbu nisu vam potrebni valovi. Mirna voda je savršena za početnike, a veslati na dasci možete na moru, jezeru ili bilo kojoj vodenoj površini.

Aerobik u vodi

Vježbanje u vodi odlična je prilika da iskoristite otpor i uzgon vode za kondicioniranje mišića i postizanje bolje kardiovaskularne kondicije, snage i fleksibilnosti. Ako izvodite vježbe snage i istezanja, vježbane u vodi može vam pomoći da postignete bolji tonus tijela i povećate njegovu pokretljivost. Pri tome vam za odličnu vježbu ne treba grupa i trener – jednostavno uskočite u bazen i eksperimentirajte s različitim pokretima kojima zglobovi dobivaju potpunu pokretljivost.

Plivanje

Plivanje vam može pomoći da unaprijedite svoju aerobnu kondiciju, jer prisiljava tijelo da nauči novi obrazac disanja. Ako vam je lice uronjeno uvodu, tijelo vam se mora naučiti brzo prilagoditi. Povećavanjem dubine i veličine svakog udisaja prisiljavate pluća i srce da učinkovitije prerađuju kisik. Plivanje ne opterećuje zglobove, pa je zato odlično kako bi se vaši umorni mišići odmorili od napornih aktivnosti poput trčanja ili vježbi s utezima, koje mogu opterećivati zglobove -  kukove, koljena i gležnjeve. Osim toga, možete birati između plivanja za opuštanja ili plivanja kao vježbe za cijelo tijelo u kojoj ćete sagorijevati kalorije.

Da biste iskoristili blagodati boravka u i oko vode, ne morate biti na godišnjem odmoru. Mirnoća ovog sporta može vas opustiti i ublažiti stres. Zato tijekom čitave godine volim jednom tjedno vježbati u vodi.  A zbog otpora koji nastaje pri plivanju znam da svaki puta trošim i priličan broj kalorija.
Boravak u prirodi i na vodi toliko je ugodan da zapravo nikada nećete imati dojam da vježbate. Zato ovoga ljeta razmislite o vježbanju u vodi.

Napisala Samantha Clayton, AFAA, ISSA. Samantha je direktorica Edukacije o fitnessu u Herbalifeu



hr-HR | 15.12.2018. 9:15:12 | NAMP2HLASPX03