Ova stranica koristi kolačiće. Nastavkom pregleda stranice potvđujete da ste suglasni s našim korištenjem kolačića. Saznajte više ovdje »

BMI kalkulator - Herbalife
Imate li zdravu tjelesnu težinu?

Indeks tjelesne mase (Body Mass Index - BMI) pomoći će vam da odredite je li vaša tjelesna težina zdrava ili ne. Ovaj pokazatelj smatra se korisnijom mjerom od težine. U Europi se indeks tjelesna mase veći od 25 smatra prekomjernom težinom, a indeks tjelesne mase veći od 30 smatra se pretilošću.


Izračunajte svoj indeks tjelesne težine

Vaš BMI je:

0

Žensko

Muško

  • Težina

    st

    lbs

    Visina

    ft

    in

    Želite li koristiti metrički sustav?
  • Težina

    kg

    Visina

    cm

    Želite li koristiti imperijalni sustav?
  • Ponovi
  • Izračunaj
  • Normalne mjere: 18.5-24.9
  • BMI: POTHRANJENOST
  • BMI: ZDRAVA TJELESNA TEŽINA
  • BMI: PREKOMJERNA TJELESNA TEŽINA
  • BMI: PRETILOST
  • Indeks tjelesne mase (Body Mass Index - BMI) pomoći će vam da odredite je li vaša tjelesna težina zdrava ili ne. Ovaj pokazatelj smatra se korisnijom mjerom od težine.
  • Vaš rezultat manji od 18,5 pokazuje da ste pothranjeni, što može dovesti do zdravstvenih problema. Možda bi trebali dobiti na težini.
  • Rezultat u iznosu od 18,5 do 25 pokazuje da je vaša tjelesna težina uravnotežena u odnosu na vašu visinu. Održavanje zdrave tjelesne težine važno je kako bi se smanjio rizik zdravstenih problema.
  • Vaš rezultat veći od 25 pokazuje da imate prekomjernu tjelesnu težinu. Višak tjelesne težine može povećati rizik zdravstvenih problema. Vrijeme je za akciju. Gubitak kilograma neće samo koristiti vašem zdravlju, nego će promijeniti način na koji cijenite sami sebe i kako se osjećate.
  • Vaš rezultat veći od 30 pokazuje da ste pretili. To znači da ste teži nego što bi osoba vaše visine trebala biti. Višak tjelesne težine može povećati rizik zdravstvenih problema. Vrijeme je za akciju. Gubitak kilograma neće samo koristiti vašem zdravlju, nego će promijeniti način na koji cijenite sami sebe i kako se osjećate.

Isprobajte ovaj plan obroka kako bi izgubili višak kilograma.

2 shakea dnevno

Isprobajte ovaj plan obroka kako bi održali težinu.

1 shake dnevno


  • DORUČAK

    Započnite dan s hranjivim Formula 1 shakeom, Herbal Aloe napitak and instantni biljni napitak.

    F1 shake je kalorijski kontroliran obrok bogat proteinima, sadrži ugljikohidrate na biljnoj bazi, vitamine i minerale - zdrav i dobar izbor za zaposlena jutra.


  • DORUČAK

    Započnite dan s hranjivim Formula 1 shakeom , Herbal Aloe napitak and instantni biljni napitak.

    F1 shake sadrže 220 kcal i bogati su proteinima, pomažu vam izgraditi mišićnu masu. Hranjivi doručak F1 shake može vam pomoći uravnotežiti energiju i spriječiti nezdrave međuobroke tijekom dana.


  • RUČAK

    Uzmite Formula 1 shake kako bi kontrolirali svoju težinu.

    F1 shake bogat je proteinima i pomaže vam izgraditi mišičnu masu, kalorijski kontroliran obrok i ukusan izbor za ručak.


  • RUČAK

    Uživajte u uravnoteženom i raznovrsnom ručku. Pronađite inspiraciju uz naše zdrave recepte.


  • Večera

    Uživajte u uravnoteženoj i raznovrsnoj večeri. Pronađite inspiraciju uz naše zdrave recepte.


  • ZDRAVI MEĐUOBROCI

    Uživajte u jednom zdravom obroku tijekom dana. Uzmite svježe voće ili kao ukusan proteinski međuobrok isprobajte Proteinsku pločicu ili gurmansku juhu od rajčice

    Zdravi i kalorijski kontrolirani obroci važan su dio vaše dnevne prehrane i ako su bogati proteinima, pomažu vam izgraditi mišićnu masu.


  • ZDRAVI MEĐUOBROCI

    Uživajte u dva zdrava obroka tijekom dana. Uzmite svježe voće ili kao ukusan proteinski međuobrok isprobajte Proteinsku pločicu ili pržena zrna soje

    Zdravi i kalorijski kontrolirani obroci važan su dio vaše dnevne prehrane i ako su bogati proteinima, pomažu vam izgraditi mišićnu masu.


  • ZDRAVI MEĐUOBROCI

    Uživajte u tri zdrava međuobroka tijekom dana. Uzmite šaku badema i uvijek pokušajte uključiti visokoproteinski međuobrok, Proteinsku pločicu ili pržena zrna soje

    Zdravi i kalorijski kontrolirani obroci važan su dio vaše dnevne prehrane i ako su bogati proteinima, pomažu vam izgraditi mišićnu masu.


  • ZDRAVI MEĐUOBROCI

    Uživajte u četiri zdrava međuobroka tijekom dana. Uzmite jogurt smanjene masnoće i uvijek pokušajte uključiti visokoproteinski međuobrok, poput Proteinske pločice ili gurmanske juhe od rajčice.

    Zdravi i kalorijski kontrolirani obroci važan su dio vaše dnevne prehrane i ako su bogati proteinima, pomažu vam izgraditi mišićnu masu.


  • DODACI PREHRANI

    Ukoliko ne unosite preporučenu količinu osnovnih mikronutrijenata i vlakana, isprobajte Formula 2 multivitamin kompleks i Fibre & Herb.

    Isprobajte i druge dodatke prehrani za kontrolu težine i zdrave prehrane kako bi ostvarili svoje ciljeve.


  • DODACI PREHRANI

    Povećajte unos proteina tako da dodate Formula 3 personalizirani proteinski prah vašem Formula 1 shakeu.

    Ukoliko ne unosite preporučenu količinu osnovnih mikronutrijenata i vlakana, isprobajte Formula 2 multivitamin kompleks i Fibre & Herb.

    Isprobajte i druge dodatke prehrani za kontrolu težine i zdrave prehrane kako bi ostvarili svoje ciljeve.


Pronađite više ideja za zdravu prehranu i saznajte više o planovima obroka uz Herbalife.

Kontaktirajte Herbalife nezavisnog Člana kako bi personalizirali svoj plan obroka i ostvarili svoje ciljeve.

Vaš preporučeni plan obroka
Pročitaj više

Pročitaj manje

Proteinski faktor

0

Što je ovo?

Metabolički indeks u mirovanju:

0

Što je ovo?

BMI je samo okvirni pokazatelj i ima neka ograničenja, ne uzima u odnos mišićne mase u odnosu na masti može precijeniti masno tkivo kod onih koji su mišićave građe.

Sadržaj na ovoj stranici služi samo za opću informaciju i ne smije se smatrati zamjenom za stručni savjet vašeg liječnika ili drugog zdravstvenog stručnjaka. Ukoliko ste na bilo koji način zabrinuti za svoje zdravlje, uvijek se savjetujte sa svojim obiteljskim liječnikom.



hr-HR | 17.11.2017. 16:33:10 | NAMP2HLASPX02