Ova stranica koristi kolačiće. Nastavkom pregleda stranice potvđujete da ste suglasni s našim korištenjem kolačića. Saznajte više ovdje »

Herbalife osvrt iz pera Samanthe Clayton

Print
HerbalifeReviewSamanthaClayton1
Najbolje vrijeme za tjelovježbu.

Najčešći izgovor, kojeg mi navode za preskakanje tjelovježbe, je 'nedostatak vremena'. Za svaki izgovor zašto nemate vremena, postoji mnoštvo razloga zašto biste ga morali naći. Dan ima 24 sata i iskreno vjerujem kako svatko od nas može naći malo vremena za neki oblik tjelesne aktivnosti. Za to je potrebno samo malo planiranja i u mom Herbalife osvrtu namijenjenom unaprjeđenju rasporeda za tjelovježbu, možete pronaći neke dobre ideje.
  
Međutim, je li tjelovježba jednako djelotvorna u svako doba dana? I koje vrijeme biste trebali odabrati za tjelovježbu kako bi postigli najbolje rezultate? U nastavku se nalazi moj Vodič kroz Herbalife iskustva, koji vam pomaže odrediti koje vrijeme vam najbolje odgovara za tjelovježbu i kako ga iskoristiti na najučinkovitiji način.

Odredite koje je vaše „najbolje vrijeme za tjelovježbu“…

Svatko od nas ima različit bioritam, koji je posljedica naših navika i rutine; postoje osobe koje su 'jutarnji tipovi', a postoje i oni koji se ujutro teško pokreću bez obzira na to kada su otišli na spavanje. U pogledu tjelesne sposobnosti, vjerujem kako za svakoga postoji ono najbolje vrijeme kada tijelo pruža najbolje rezultate.
 
Želite li da vaša tjelovježba bude uspješna, ključno je da imate energije i osjećate se dobro. Kako biste odredili koje vrijeme je najbolje za tjelovježbu, nekoliko tjedana provjeravajte kako se osjećate i postavljajte si sljedeće pitanje: Kada osjećate da imate najviše energije? Rano ujutro, prije ručka, poslijepodne ili kasnije tijekom dana …?

Jeste li jutarnji tip?

S obzirom na moje Herbalife iskustvo, sklona sam predložiti vježbanje u jutarnjim satima, jer je vaše tijelo tada potpuno oporavljeno, živčani sustav radi punom parom a um je svjež. Razumljivo je da ćete imati više snage vježbati ako su vam mišići odmorni.
 
Ukoliko se smatrate 'jutarnjim tipom', bilo bi dobro da vježbate u ranim jutarnjim satima, prije nego li vas izmore svakodnevne aktivnosti. Ako imate zahtjevan dnevni raspored, dobro je da veći dio tjelovježbe obavite ranije, kako vam se ne bi dogodilo da vas u tomu spriječe druge obveze.

Međutim, ukoliko vam ujutro treba dugo da počnete funkcionirati ili se osjećate pospano ili nespretno, preporučam da se klonite jutarnjeg vježbanja. Nemojte se izlagati dodatnom stresu te za aktivnosti radije odaberite neko drugo doba dana, kada ste budniji.
 
Najbolji savjet: Čak i ukoliko niste jutarnji tip, pokušajte jednostavno nekoliko puta duboko udahnuti i izdahnuti dok se ujutro pripremate za dan pred vama. Dodate li takvom disanju i nekoliko laganih istezanja za poticanje cirkulacije, mogli biste se osjećati budnijima.
 
Kako bi bilo da vježbate poslijepodne?

Ako vam se često događa da poslijepodne osjetite navalu energije, iskoristite to i vježbajte! Poslijepodnevno vježbanje naročito je djelotvorno ukoliko se poslije aktivnosti obično osjećate puni energije, jer biste tako vježbanjem mogli osigurati veću produktivnost i mentalnu spremnost za ostatak dana.
 
Savjet: Želite li vježbati u vrijeme ručka ili rano poslijepodne, razmislite o dodavanju zdravog Herbalife međuobroka u kasnim prijepodnevnim satima, jer trebate imati dovoljno energenata da biste izdržali sve što vas čeka tijekom dana. Iskustvo mi govori, i to i predlažem, kako je bolje da, ukoliko predvečer osjećate manjak energije ili vam se često događa da oko 17,00 – 19,00 sati osjetite umor, ipak vježbate rano ujutro ili kasno navečer.
 
Potpuno ste budni u večernjim satima?

Za ‘noćne ptice’ je najbolje da vježbanje ostave za večernje sate. Taj dio dana može biti odličan za tjelovježbu, jer se kroz vježbanje možete opustiti i osloboditi stresa te se istovremeno pobrinuti za svoje tijelo. Osim toga, ukoliko dan završite tjelesnom aktivnošću, to bi vam moglo pomoći da bolje spavate.
 
Međutim, tjelovježba u kasnim večernjim satima nije uvijek dobro rješenje. Iz Herbalife iskustva znam da, ukoliko navečer osjećate iscrpljenost, odmor je ipak bolji od napornog vježbanja. Naime, naporna tjelesna aktivnost, kad ste umorni, povećava rizik od povreda, a kod vježbanja morate biti budni i pribrani, osobito ukoliko namjeravate vježbati s utezima. Ukoliko je večer jedini dio dana kada možete naći vremena za vježbanje, odaberite neku manje napornu aktivnost poput hodanja ili joge, a intenzivnu tjelovježbu ostavite za vikende ili dane kada ste manje umorni.
 
***

Kako bih zaključila svoj Herbalife osvrt, dopustite mi da vam kažem kako svatko ima svoje savršeno vrijeme za vježbanje. Odaberite vrijeme koje najviše odgovara vašem tijelu i vašem načinu života. Pobrinite se da tijekom tjelovježbe budete mentalno prisutni: ako za vrijeme tjelovježbe brinete o poslovnom sastanku ili planirate što sve trebate kupiti, to neće biti najbolje iskorišteno vrijeme ili energija. Ako ste u žurbi, vježbajte kraće, ali se bolje usredotočite i koncentrirajte – bolje jedan svjesno izveden pokret nego dva odsutno izvedena pokreta.

I na kraju, uvijek se pobrinite za to da ste unijeli dovoljno energenata za svoju odabranu aktivnost. Nadomjestite izgubljenu tečnost i hranjive tvari i dobro se odmorite nakon svake tjelovježbe kako biste postigli najbolje rezultate.

Napisala Samantha Clayton, AFAA, ISSA. Samantha je direktorica za Edukacije o fitnessu u Herbalifeu.



hr-HR | 22.9.2017. 8:08:01 | NAMP2HLASPX01