Ova stranica koristi kolačiće. Nastavkom pregleda stranice potvđujete da ste suglasni s našim korištenjem kolačića. Saznajte više ovdje »

Ažurirali smo naša Pravila zaštite osobnih podataka. Kliknite ovdje da biste ih pročitali.

Otkrijte draži pješačenja

Print
Make-Hiking-Part-of-Your-Life

Mnogo je razloga zašto je dobro pješačiti u prirodi

Želite li novu avanturu ili trebate izgubiti na težini, ili pak tražite tjelesnu aktivnost na otvorenom kojom se možete baviti u u društvu prijatelja ili članova obitelji, svakako probajte s pješačenjem. Pješačenje donosi nevjerojatne koristi za zdravlje. Pogledajte koji su moji najvažniji razlozi za pješačenje:

1. Bolja kardiovaskularna funkcija

Tjelesna aktivnost blagog do umjerenog intenziteta povezuje se s poboljšanjem kapaciteta pluća i bržim radom srca.

2. Bolja ravnoteža i koordinacija

Većina pješačkih staza je grbava i raznolika, što tijelo prisiljava da se stabilizira i s vremenom dovodi do bolje ravnoteže i koordinacije.

3. Poboljšanje mentalnih sposobnosti

Ako u užurbanom  načinu života odvojite vrijeme za uživanje u prirodi, ne samo da možete ublažiti stres, već priroda vizualno, mirisom i teksturom može izazvati veću mentalnu budnost.

4. Zabavno je

Zabavno je otkrivati nove staze i provoditi vrijeme na otvorenom, a raspoloženje vam se može poboljšati ako usprkos užurbanoj svakodnevici odvojite vrijeme za povezivanje s prijateljima u zajedničkom pješačenju.

Uvijek sportaš…

Možete ležerno hodati i uživati u okolini, razgovarati s prijateljem ili sanjariti dok istražujete prirodu. No, znate da vas moram potaknuti da u sebi nađete motivaciju za žustriji tempo, kako biste pješačanje petvorili u sportsku avanturu u kojoj trošite kalorije.

Četiri preporuke za bolje iskorištavanje pješačeja

1. Tempo

Pojačajte tempo i pokušajte trčati – tako će intenzitet biti jači. Ako niste spremni na trčanje, pokušajte izmjenjivati brzo hodanje i jogging.

2. Uzbrdica

Što je staza strmija, to više se tijelo mora truditi. Potrudite se naći stazu koja ima pokoju uzbrdicu.

3. Nadmorska visina

Treniranje na višoj nadmorskoj visini donosi mnoge koristi za zdravlje i može poboljšati vašu opću tjelesnu spremnost. No, to je nešto što trebate raditi postupno..

4. Površina

Birajte staze s različitim površinama za pješačenje – počnite na pretežno ravnim stazama i postupno prelazite na pješčane ili kamene površine. Pješačenje po neravnom terenu aktivira i jača sve one male mišiće i tetive vaših stopala i zglobova koje inače gotovo ne koristite.

Napisala Samantha Clayton, AFAA, ISSA. Samantha je direktorica za edukaciju o fitnessu u Herbalifeu


hr-HR | 22.10.2018. 19:11:42 | NAMP2HLASPX04