Ova stranica koristi kolačiće. Nastavkom pregleda stranice potvđujete da ste suglasni s našim korištenjem kolačića. Saznajte više ovdje »

Ažurirali smo naša Pravila zaštite osobnih podataka. Kliknite ovdje da biste ih pročitali.

Pozitivno zakoračite u novi dan

Print
1runners

Pet savjeta za bolji početak dana s ranojutarnjom tjelovježbom

Usredotočenost

Ako vježbate u rano jutro, lakše ćete planirati ostatak dana i usredotočiti se na ono što trebate učiniti. Nakon jutarnjeg jogginga osjećam da mi je um pročišćen, tako da mogu smireno isplaniAko vježbate u rano jutro, lakše ćete planirati ostatak dana i usredotočiti se na ono što trebate učiniti. Nakon jutarnjeg jogginga osjećam da mi je um pročišćen, tako da mogu smireno isplanirati dan i biti sigurna da ništa neću zaboraviti. Pokušajte maksimalno iskoristiti vrijeme dok vježbate: razmislite kako ćete provesti dan.

Prioriteti

Ljudi mi često kažu da uvijek planiraju vježbati, no tijekom dana uvijek iskrsne sto stvari, a vježbanje nikada nije njihov prioritet.

Koliko puta vam se desilo da namjeravate vježbati, no zbog mnoštva obaveza i hektike na kraju ne uspijete jer jednostavno nKoliko puta vam se desilo da namjeravate vježbati, no zbog mnoštva obaveza i hektike na kraju ne uspijete jer jednostavno nemate energije ili vremena pobrinuti se za svoje tijelo? Ako ustanete ranije i dan započnete vježbanjem, ništa vam neće pokvariti planove.

Budite pozitivni

Za bolje raspoloženje iskoristite prirodne blagodati zdravih hormona. Vježbanje potiče oslobađanje endorfina, tzv. hormona sreće. Ako dan započnete ranojutarnjom tjelovježbom, moći ćete uživati u pozitivnom osjećaju sreće koji će uljepšati život vama i svima oko vas.

Uspješnost

Uspjeh i osjećaj postignuća pomoći će vam da razvijete samopouzdanje. Nema mnogo osjećaja koji su bolji od osjećaja ostvarenja postavljenog cilja – kako u sportu, tako i u životu općenito. Ako usvojite dobru naviku ranojutarnjeg vježbanja, ostvarili ste cilj redovite tjelesne aktivnosti.

Metabolizam

Jutarnja tjelovježba može vam pomoći da tijekom dana sagorite više masnoća. Naime, ako dan započnete vježbanjem, potičete svoj metabolizam i prisiljavate tijelo da tijekom dana koristi energiju za regeneraciju. Vježbanjem možete poboljšati svoju metaboličku stopu u mirovanju, a to vam može pomoći da učinkovitije sagorijevate kalorije.

Znam da ćete naći mnogo argumenata protiv ranojutarnje tjelovježbe. No, ako dan započnete pozitivno jer činite nešto dobro za sebe, mogli biste biti uspješniji i u drugim područjima života. Ako vam je vježbanje prva stvar svakoga dana, izbjeći ćete opasnost da vam vježbanje postane mukotrpna obveza.

No, ostaje stara istina: Bilo kakva tjelovježba bolja je od nikakve tjelovježbe. Zato je svejedno u koje doba dana možete naći malo vremena za vježbanje – tako dugo dok svakoga dana nađete vremena za bilo kakvu vrstu aktivnosti. Potrudite se biti dosljedni i ne dozvolite da vas spriječe izgovori.

Napisala Samantha Clayton, AFAA, ISSA. Samantha je direktorica za edukaciju o  fitnessu u Herbalifeu



hr-HR | 22.10.2018. 19:11:06 | NAMP2HLASPX04