Ova stranica koristi kolačiće. Nastavkom pregleda stranice potvđujete da ste suglasni s našim korištenjem kolačića. Saznajte više ovdje »

Ažurirali smo naša Pravila zaštite osobnih podataka. Kliknite ovdje da biste ih pročitali.

Četiri dobra razloga da se okušate u veslanju na dasci

Print
PaddleBoarding

1.Bolje držanje i održavanje ravnoteže

Kod veslanja na dasci nemate drugog izbora nego angažirati trup i održavati dobro držanje. Zapravo, dobro držanje i održavanje ravnoteže treba vam čitavo vrijeme – ili ćete pasti s daske. Imate li na umu hladnu vodu i napor koji će biti potreban da se ponovo popnete a nestabilnu dasku nakon pada, začas ćete itekako paziti na položaj tijela kako biste izbjegli pad.

2. Vježba za abdominalne mišiće i ramena

Trup će itekako biti angažiran na stabilizaciji položaja tijela. Dodate li tome pokrete veslanja, dobivate savršenu vježbu za ramena i bočne trbušne mišiće. Otpor na veslu u vodi pomoći će vam da povećate mišićnu snagu.

3. Bolje mentalno stanje

Uvjerena sam da ćete se kod svakog pada u vodu smijati kao malo dijete.

Kada počnete ovladavati tehnikom veslanja na dasci, bit ćete ponosni jer će vam ta zabavna, ali zahtjevna vještina donijeti nevjerojatan osjećaj samopouzdanja.

Činjenica da klizite kroz vodu mogla bi vam donijeti mirnoću i staloženost, pa je veslanje na dasci prava vježba za tijelo i um.4.

4. Najbolja vježba za cijelo tijelo na godišnjem odmoru

Veslanje na dasci postoji već godinama, no postalo je popularno nedavno zahvaljujući poznatom surferu Lairdu Hamiltonu, koji je skrenuo pozornost na ovu zabavnu aktivnost na vodi i popularizirao je. Imam sreću da sam se družila s Lairdom i zaista me se dojmila strast kojom pristupa ovom sportu. Zaista želi da ljudi postanu aktivniji uz ovu nevjerojatnu vježbu za um, tijelo i duh.

Na prošlogodišnjem ljetovanju moj je sin svladao veslanje na dasci. I moja kći se zabavila, no ono u čemu je bila posebno izvrsna bilo je opuštanje! Zapravo je to dobitna kombinacija za ljetovanje – opuštanje i održavanje tjelesne kondicije. Nadam se da ćete se na sljedećem ljetovanju okušati u veslanju na dasci i da će vam se dopasti kao i meni! Zabavit ćete se, imat ćete izazov, a usput ćete sagorjeti masti i razviti snagu.

Bez obzira na aktivnost koju odaberete na sljedećem ljetovanju, želim vam da budete sigurni i da se zabavite.

 

Samantha Clayton, AFAA, ISSA – Potpredsjednica, Globalni sport i fitness u Herbalifeu




hr-HR | 22.10.2018. 19:12:30 | NAMP2HLASPX01