Ova stranica koristi kolačiće. Nastavkom pregleda stranice potvđujete da ste suglasni s našim korištenjem kolačića. Saznajte više ovdje »

Ažurirali smo naša Pravila zaštite osobnih podataka. Kliknite ovdje da biste ih pročitali.

Dovedite svoje srce u formu

Print
running_thumbnail

U fokusu: način života


Oduševljena sam što vidim da mediji odustaju od promicanja tradicionalnih restriktivnih dijeta i vježbi koje bi trebale na brzinu donijeti rezultate. Umjesto toga sve više se prihvaća važnost sveobuhvatne dobrobiti i zdravog načina života. Presretna sam što se sve više govori o zdravom starenju i jednostavnom, funkcionalnom održavanju forme uz dobre stare vježbe i aktivnosti za čitavu obitelj. Uvjerena sam da uz ovakav pristup možemo održati zdravu tjelesnu građu na dugi rok.

Fusion Fitness


Mnogi treneri znaju da je za postizanje odličnih rezultata ključan sveobuhvatni plan fitnessa koji obuhvaća elemente kardiovaskularnih vježbi te vježbi snage, izdržljivosti i fleksibilnosti. Bit će zanimljivo pratiti kako stručnjaci za fitness kombiniraju te elemente u zabavne programe. Odnedavno se osmišljavaju mnogi programi vježbanja koji u treninzima od 20-45 minuta objedinjuju više elemenata fitnessa poput kombinacije joge i vježbi snage, joge i Pilatesa, kardio vježbi s vježbama snage, vožnje bicikla i joge i slično. Moguće je da će se momentalno popularna kombinacija dvaju formata (Pilates + Boxing = Pilloxing) uskoro proširiti na kombinaciju triju ili više formata. Bez obzira na to koje će elemente koristiti, ovaj pristup objedinjavanja (fuzije) je vrlo privlačan i sigurno će se nastaviti i u ovoj godini.

Praktičan pristup


Povratak osnovama funkcionalnog treninga u kojem se koristi vlastita težina tijela mnogima je pomogao u stjecanju odlične kondicije. Intervalne vježbe visokog intenziteta (engl. High Intensity Interval Training - HIIT) izuzetno su dobro primili zaposleni ljudi koji imaju malo slobodnog vremena i zato trebaju maksimalno iskoristiti vrijeme posvećeno vježbanju uz malo opreme ili bez posebne opreme. Trend jednostavnih temeljnih vježbi će se nastaviti, jer se te vježbe mogu izvoditi praktično bilo gdje i zahtijevaju malo vremena.

Pomama za trčanjem


Utrke poput onih na 5 km, kros, trčanje s preprekama i triatloni i u novoj će godini privlačiti nove ljubitelje fitnessa. Takve utrke postaju sve pristupačnije i za mnoge postoje timovi koji vas besplatno pripremaju i treniraju za sljedeću trku. Prijava za utrku je dobar poticaj da zadržite volju i motivaciju za poboljšanjem tjelesne kondicije.

Online Fitness


Za većinu ljudi običaj odlaska u teretanu tri puta tjedno i vježbanja po sat vremena stvar je prošlosti. Život je jednostavno postao previše ubrzan i više nemamo strpljenja odvojiti toliko vremena. Prosječna osoba želi vježbanju posvetiti kratko vrijeme i maksimalno ga iskoristiti intenzivnim vježbanjem gotovo svaki dan. Postupno prelaze na 20-30 minuta svakodnevnog vježbanja.

U tom smislu će se nastaviti koristiti tehnologijom, pa će se i dalje razvijati učinkoviti online fitness programi. Moja je pretpostavka da će sve više ljudi koristiti svoje pametne telefone za izvođenje kratkih vježbi za cijelo tijelo. Video savjeti za fitness na My Herbalife i video vježbe Herbalife24 Active Body osmišljeni su upravo za njih. Danas, kada je live streaming postao tako lako dostupan, možete se jednostavno uključiti u online vježbanje ma gdje bili!

Bez obzira na to koji od trendova fitnessa ćete prihvatiti u novoj godini, imajte na umu da se najbolji rezultati postižu kombiniranjem plana vježbanja i plana uravnotežene prehrane. Sada si postavite ciljeve za tjelesnu aktivnost i dovedite se u najbolju moguću formu!

Napisala Samantha Clayton, AFAA, ISSA. Samantha je direktorica za Edukaciju o fitnessu u Herbalifeu


hr-HR | 22.10.2018. 19:12:49 | NAMP2HLASPX01