Ova stranica koristi kolačiće. Nastavkom pregleda stranice potvđujete da ste suglasni s našim korištenjem kolačića. Saznajte više ovdje »

Ažurirali smo naša Pravila zaštite osobnih podataka. Kliknite ovdje da biste ih pročitali.

5-minutne vježbe da ostanete u formi

Print
five minute workout

Predlažemo pet jednostavnih vježbi koje možete izvoditi kod kuće:

Jutarnji početak: Iskočite iz kreveta i dok ste još u pidžami izvedite ovu vježbu koja sagorijeva masti. Nije toliko intenzivna kao HIIT vježba, no pokrenut će krvotok i potaknuti oslobađanje prirodnih endorfina, kako biste se osjećali dobro na početku dana.

Energija usred dana: Ova vježba ubrzat će rad srca i pokrenuti vaše tijelo. Sadrži mnoge atletske pokrete koje volim i koji jačaju mišiće, a kako je prilično intenzivna, sagorijevat ćete kalorije i nakon vježbe, dok se tijelo oporavlja.

Za donji dio tijela: Rad s mišićima stražnjice i nogu koristan je jer ta skupina velikih mišića brže sagorijeva kalorije od vježbi za  manje mišiće. Zato je ova vježba savršena za situacije kada nemate mnogo vremena.

Usredotočite se na gornji dio tijela: Ova brza vježba za gornji dio tijela odlična je za zatezanje mišića prsnog koša i ruku.

Trbušni mišići: Nakon ove vježbe za trup i trbušne mišiće sigurno ćete se osjećati odlično. Ako kod kuće imate djecu, ovo je vježba koju možete izvoditi kada spavaju.

Opuštanje od stresa prije spavanja: Ako na kraju dana osjećate napetost, moglo bi vam koristiti ako prije spavanja izvedete ovu vježbu istezanja. Pomoći će vam da povežete um, tijelo i disanje. Istezanje na kraju dana može vam pomoći da izbistrite um i usporite energiju, kako biste se mogli naspavati. Nećete potrošiti mnogo kalorija, no opustit ćete se i istegnuti mišiće, pa ćete se osjećati odlično.

Kratke vježbe odlične su za dane kada ste u gužvi. Izvedete li svih šest vježbi, imat ćete sve koristi 30-minutno g dnevnog vježbanja. Ako imate vremena samo za jednu ili dvije vježbe, ostatak nadoknadite hodanjem ili nekom drugom aktivnošću.

Vježbanje kod kuće može biti izuzetno djelotvorno. Čak i ako imate vremena samo za nekoliko minu vježbanja, moguće je da ćete se ipak osjećati mnogo bolje. Ako se krećete svakoga dana, to je dobro za vaše samopouzdanje i za vaše mišiće. Neka ovaj početak zime prođe u znaku zdravlja i dobre kondicije.

Napisala Samantha Clayton, AFAA, ISSA. Samantha je direktorica za edukaciju o fitnessu u Herbalifeu



hr-HR | 22.10.2018. 19:10:45 | NAMP2HLASPX03