Ova stranica koristi kolačiće. Nastavkom pregleda stranice potvđujete da ste suglasni s našim korištenjem kolačića. Saznajte više ovdje »

Ažurirali smo naša Pravila zaštite osobnih podataka. Kliknite ovdje da biste ih pročitali.

3 stvari za bolji dan

Print
3_ways_to_improve_your_day

Jedite zdraviju hranu

Ako dan započnete s vježbanjem, veća je vjerojatnost da ćete do kraja dana odabirati zdravije namirnice. Ljudi ujutro često posegnu za slatkim namirnicama s puno masti i ugljikohidrata jer misle da će se uz takvu hranu lakše probuditi.

Vježbom do dodatne energije

Prirodno povećanje energije koje dolazi s vježbanjem moglo bi vam pomoći da izbjegnete konzumiranje nepotrebnih kalorija. Razgovarala sam s mnogo ljudi koji nakon vježbanja svjesno radije odabiru svježe namirnice. Jutarnje vježbanje ubrzava rad srca i potiče krvotok, pa je moguće da ćete se osjećati budnijima i imati pozitivan stav.

Izbjegnite prometne gužve

Ako svakoga dana putujete na posao kroz jutarnju prometnu gužvu, možda ne bi bilo loše da se upišete u fitness blizu posla. Tako ćete ujutro konstruktivnije iskoristiti vrijeme. Ako krenete ranije od kuće kako biste vježbali, umjesto da stojite u koloni, to neće koristiti samo vašem tijelu, već će se i vaše mentalno stanje poboljšati zbog smanjenja stresa, što će vam popraviti raspoloženje. Ako nemate mogućnost odlaska u fitness, možda biste mogli doći na posao ranije i prošetati prije posla.
Jasno mi je da je lakše vježbati ujutro u ljetnim mjesecima, kada je vani svjetlo i lijepo. Priznajem da je u zimsko vrijeme veće iskušenje da se još koji sat ostane u krevetu - čak i za one koji poput mene zaista vole vježbati ujutro. Upravo zato vas pokušavam nagovoriti da sada započnete zdravu jutarnju rutinu. Uspijete li u sljedećih nekoliko tjedana usvojiti naviku vježbanja rano ujutro, do zime više nećete htjeti odustati.

Napisala Samantha Clayton, AFAA, ISSA. Samantha je direktorica za edukaciju o fitnessu u Herbalifeu



hr-HR | 22.10.2018. 19:10:55 | NAMP2HLASPX03