Ova stranica koristi kolačiće. Nastavkom pregleda stranice potvđujete da ste suglasni s našim korištenjem kolačića. Saznajte više ovdje »

Ažurirali smo naša Pravila zaštite osobnih podataka. Kliknite ovdje da biste ih pročitali.

Korisni savjeti za planiranje obroka

Print
quick_tips
  • Neka vam uvijek budu pri ruci recepti za brzu pripremu zdravih obroka. Jednostavne recepte za hranjive obroke možete naći u kuharicama, časopisima i na internetu. Kada skupite nekoliko desetaka takvih recepata, moći ćete birati i izmjenjivati ih tijekom nekoliko tjedana te u svoju prehranu unijeti raznolikost i izbjeći monotoniju.

 

  • Uvijek imajte zalihu zdravih namirnica. U zamrzivaču je dobro uvijek imati povrća, voća i morskih plodova, a u smočnici integralnih žitarica, konzervi graha, tune i rajčice, pilećeg ili povrtnog temeljca, začina i aromatičnog bilja. Uz takve zalihe začas možete pripremiti zdravu juhu, curry ili tjesteninu kad god poželite.

 

  • Koristite blagodati praktičnih rješenja. Umjesto svježeg povrća možete koristiti ono smrznuto, a uzmete li povrće koje je već očišćeno i narezano ili opranu salatu, uštedjet ćete na vremenu. Isto vrijedi i za već pečenu piletinu ili začinjeno meso koje možete kupiti u supermarketu.

 

  • Jedna priprema za dva kuhanja. Ako u receptu stoji da trebate pola nasjeckanog luka ili paprike, nasjeckajte i drugu polovicu i pospremite za neki drugi dan. Ako pripremate mljevenu puretinu za umak uz špagete, možete pripremiti malo više i iskoristiti sutra za tacose ili punjene paprike. Kada kuhate smeđu rižu ili quinou, skuhajte više i smrznite za neki drugi obrok. Žitarice će ostati vlažne i lako ih možete podgrijati u mikrovalnoj.

 

  • Obrok od jednog jela obično u istom jelu kombinira proteine, povrće i ugljikohidrate. Takvi su obroci zdravi i uravnoteženi, a nakon kuhanja ćete morati prati puno manje lonaca i tava.

Ako imate naviku planirati svoje obroke za nekoliko dana unaprijed, uvelike ćete si olakšati život. Kada odaberete recepte, možete sastaviti popis za kupnju za čitav tjedan. A jednom kada odredite jelovnike i nabavite sastojke, praktički ste dobili bitku koja se zove planiranje obroka.

Susan Bowerman je direktorica za Edukaciju o prehrani u Herbalifeu. Susan je ovlaštena nutricionistica s certifikatom o specijalizaciji za sportsku nutricionistiku



hr-HR | 22.10.2018. 19:12:25 | NAMP2HLASPX01