Ova stranica koristi kolačiće. Nastavkom pregleda stranice potvđujete da ste suglasni s našim korištenjem kolačića. Saznajte više ovdje »

Ažurirali smo naša Pravila zaštite osobnih podataka. Kliknite ovdje da biste ih pročitali.

Budite kreativni s ostacima hrane

Print
creative_tips_leftovers


Ono što svakako najviše volim kuhati nakon blagdana je juha od puretine. Nakon što smo s kostiju skinuli svo meso, nekoliko sati ih kuham na laganoj vatri s lukom, celerom, mrkvom, solju i paprom i dobijem božanstveni temeljac. Od njega možete napraviti jednostavnu pureću juhu s rezancima ili mu možete dodati ostatke pire krumpira da dobijete osnovu za krem juhu. Malo ostatka umaka od pečenja obogatit će okus, no budite umjereni s umakom, jer je prepun kalorija.

Pureće meso može se iskoristiti na milijuna načina, no ako vam ga je ostalo toliko da ne vjerujete da ćete ga potrošiti u nekoliko dana, podijelite ga u porcije za jedan obrok i spremite ga u zamrzivač. Dobro će vam doći kao dodatak jelima kao što su juha, tjestenina ili burritos. Evo i jedne ideje za koju još nište čuli: košarice od listova salate punjene puretinom. Malo mljevenih ostataka puretine zagrijte s nasjeckanim mladim lukom i malo kineskog hoisin umaka, te žlicom punite listove salate kristalke. Za razliku od uobičajenih sendviča s puretinom to će biti lagan i osvježavajući obrok.

Umak od brusnica savršeno pristaje kao dodatak običnom jogurtu ili kuhanoj zobenoj kaši ili uz miješano svježe voća kao brzi desert. Možete ga pomiješati s nemasnim krem sirom i dobit ćete ukusan namaz za integralni tost. Osobno u svoj umak od brusnica volim dodati đumbir, češnjak i umak od soje i poslužiti ga uz pečenu ribu ili tofu. Ima okus stvarno sofisticiranog umaka za roštilj.

Ako jelo od batata koje ste spremili nije bilo previše slatko, ostatke možete dodati ostacima puretine, propirjati ih s malo luka i drugog povrća. Poslužite s malo zelene salate i obrok je gotov! Batat bi se isto mogao iskoristiti za super curry s malo ostataka puretine.

Punjenje purice i složenac od mahuna su među najkaloričnijim ostacima hrane, pa ih koristite u malim količinama i dodajte im druge, zdravije sastojke. Ostacima punjenja možete dodati malo rajčica iz konzerve i sjeckanih ostataka puretine i time napuniti paprike. A ostatak složenca možete zagrijati s malo bijelog vina ili temeljca, dodajte malo češnjaka i suhe ljute paprite i pomiješajte s integralnom tjesteninom.

Susan Bowerman je direktorica za Edukaciju o prehrani u Herbalifeu. Susan je ovlaštena nutricionistica s certifikatom o specijalizaciji za sportsku nutricionistiku.




hr-HR | 22.10.2018. 19:11:25 | NAMP2HLASPX04