Ova stranica koristi kolačiće. Nastavkom pregleda stranice potvđujete da ste suglasni s našim korištenjem kolačića. Saznajte više ovdje »

Ažurirali smo naša Pravila zaštite osobnih podataka. Kliknite ovdje da biste ih pročitali.

7 savjeta za stjecanje boljih pehrambenih navika

Print

Postavite si razumne ciljeve.

Budite precizni. Ciljevi poput “Želim biti u dobroj kondiciji” ili “Kvalitetnije ću se hraniti” previše su neodređeni. Umjesto toga postavite si za cilj: “30 minuta dnevno ću hodati” ili “Dva puta tjedno ponijet ću sa sobom ručak od kuće.”

Najprije počnite s najlakšim promjenama.

Kada uspijete  s njima i osjećate zadovoljstvo zbog uspjeha, bit će vam lakše suočiti se s većim izazovima. Svaka mala promjena postat će stalna i prijeći će u naviku i malo-pomalo osjetit ćete velike koristi za zdravlje.

Nemojte razmišljati u kategoriji ‘zauvijek.’

Pokušajte najprije izdržati tijekom vikenda ili jednostavno od danas do sutra – ako se radi o promjenama koje vam naročito teško padaju, ako treba izdržite od obroka do obroka.

Pratite svoje napredovanje, kako biste znali koliko ste uspješni.

Ako ste nastojali intenzivirati tjelesnu aktivnost, vodite evidenciju o minutama provedenim u aktivnosti ili o prijeđenim kilometrima. Ako pokušavate smanjiti količinu slatkog, odredite koliko tjedno smijete pojesti i bilježite koliko se pridržavate zadanog cilja. I budite ponosni na svaki svoj mali uspjeh.

Pokušajte predvidjeti što bi vas moglo skrenuti s kursa i unaprijed isplanirajte kako ćete to izbjeći.

Ako se na zabavama teško kontrolirate, isplanirajte mali međuobrok prije odlaska i unaprijed odlučite koliko ćete popiti. Ako znate da ćete ujutro isključiti alarm i nastaviti spavati umjesto da vježbate, postavite budilicu na drugi kraj sobe – uz odjeću za vježbanje.

Usavršite umjetnost odvraćanja pažnje.

Kada osjetite želju pojesti nešto što ne biste trebali pojesti, recite sami sebi da ćete pričekati 15 minuta. Velika je vjerojatnost da ćete se zaokupiti nečim drugim i zaboraviti da ste htjeli jesti.

Uočite što je okidač za vaše loše navike i prekinite taj čarobni krug.

Ako vas automat s brzom hranom dovodi u napast svaki put kada prođete pored njega, idite drugim putem i izbjegnite ga ili nemojte nositi novac. Želite li prestati noću 'haračiti po hladnjaku', umjesto u kuhinju idite u kupaonicu i operite zube.



hr-HR | 22.10.2018. 19:12:45 | NAMP2HLASPX04