Ova stranica koristi kolačiće. Nastavkom pregleda stranice potvđujete da ste suglasni s našim korištenjem kolačića. Saznajte više ovdje »

Ažurirali smo naša Pravila zaštite osobnih podataka. Kliknite ovdje da biste ih pročitali.

10 prijedloga za doručak

Print
10_breakfast_ideas

1. U mikrovalnoj pećnici skuhajte malo svježeg ili smrznutog špinata, pokrijte ga kajganom ili pečenim bjelanjcima, poprskajte balzamični ocat i sa strane dodajte malo svježeg voća.
2. Proteinski shake pripremljen s proteinskim praškom, mlijekom smanjene masnoće ili sojinim mlijekom i voćem
3. Običan jogurt (nemastan ili sa smanjenim udjelom masti) ili svježi kravlji sir, kojem ste dodali svježe voće ili cimet ako volite slatko, odnosno sjeckano sirovo povrće sa svježe mljevenim crnim paprom ako volite slano
4. Zobene pahuljice kuhane u kravljem ili sojinom mlijeku; nakon kuhanja umiješajte proteinski prašak i voće
5. Tortille od kukuruznog brašna ugrijte i pospite sitnim crnim grahom; dodajte ribani sir smanjene masnoće i salsu. Doručak zaokružite svježim voćem
6. Integralni tost s namazom od avokada i ploškama purećih prsa; svježe voće
7. Čvrsti tofu ocijedite i razmrvite, te ga prepecite na malo maslinovog ulja sa svježim povrćem i začinskim biljem; svježe voće
8. Integralni krekeri s namazom od nemasnog ricotta sira i narezanim bobičastim voćem
9. Dimljeni losos na prepečenom integralnom pecivu; svježe voće
10. Ostatke od prethodnih obroka možete iskoristiti za odličan doručak: kombinirajte cjelovite žitarice, proteine i povrće
Susan Bowerman je direktorica za Edukaciju o prehrani u Herbalifeu. Susan je ovlaštena nutricionistica s certifikatom o specijalizaciji za sportsku nutricionistiku.



hr-HR | 21.10.2018. 15:17:25 | NAMP2HLASPX01